რუბრიკები

მოსწავლეთა დაკვირვების ფურცელი
მოსწავლეებზე დაკვირვება შეიძლება მოხდეს ინდივიდუალურად და  ჯგუფური მუშაობის პროცესში.


ჩანაწერები
მოსწავლეთა კომუნიკაცია
მოსწავლე:
•           საუბრობს გასაგებად და ამყარებს კავშირს დანარჩენებთან?

•           კარგად გრძნობს როგორც მოსაუბრის, ისე მსმენელის როლში?

•           წარმატებით წარმოაჩენს როგორც ჯგუფის ერთობლივ, ისე საკუთარ იდეებს?

•           აკეთებს ინდივიდუალური ან ჯგუფური აზროვნების შეჯამებასა და სინთეზს?


ჯგუფური თანამშრომლობა
ჯგუფმა:
•           გადაანაწილა დავალება ჯგუფის წევრებზე?

•           დავალების დაძლევისათვის მიაღწია  შეთანხმებას გეგმაზე ან სტრუქტურაზე?

•           დაუთმო  დრო იმის გარკვევას, რომ ყველას კარგად ესმოდა დავალება?

•           გამოიყენა ჯგუფის ხელთ არსებული დრო პროდუქტიულად?

•           უზრუნველყო ჯგუფის ყველა წევრის დახმარება და მხარდაჭერა?

•           იფიქრა ჯგუფის მიერ შესრულებული სამუშაოს ჩაწერაზე და დოკუმენტირებული სახის მიცემაზე






შეფასების რუბრიკა


კრიტერიუმები
1-3
4-6
7-8
9-10
ჩაწერს და კითხულობს წილადებს ასრულებს მათზე მოქმედებებს
უჭირს წილადების ჩაწერა და წაკითხვა  ვერ ასრულებს მათზე მოქმედებებს
ჩაწერს და კითხულობს წილადებს, მაგრამ  ვერ ასრულებს მათზე მოქმედებებს
ჩაწერს და კითხულობს წილადებს ასრულებს მათზე მოქმედებებს მაგრამ ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს
ჩაწერს და კითხულობს წილადებს ასრულებს მათზე მოქმედებებს
პოულობს რიცხვის ნაწილს და იყენებს ამოცანის ამოხსნის დროს
ვერ პოულობს რიცხვის ნაწილს და ვერ იყენებს ამოცანის ამოხსნის დროს

პოულობს რიცხვის ნაწილს მაგრამ ვერ იყენებს ამოცანის ამოხსნის დროს


პოულობს რიცხვის ნაწილს და იყენებს ამოცანის ამოხსნის დროს მაგრამ უშვებს შეცდომებს
პოულობს რიცხვის ნაწილს ასაბუთებს  იყენებს ამოცანის ამოხსნის დროს

პოულობს მართკუთხა ობიექტის ფართობს და შედეგს წარმოადგენს შესაბამის ერთეულებში
ვერ პოულობს მართკუთხა ობიექტის ფართობს და შედეგს ვერ წარმოადგენს შესაბამის ერთეულებში
ზოგჯერ პოულობს მართკუთხა ობიექტის ფართობს და მაგრამ შედეგს ვერ წარმოადგენს შესაბამის ერთეულებში
პოულობს მართკუთხა ობიექტის ფართობს და შედეგს წარმოადგენს შესაბამის ერთეულებში მაგრამ ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს
პოულობს მართკუთხა ობიექტის ფართობს და შედეგს წარმოადგენს შესაბამის ერთეულებში და ასაბუთებს არგუმენტირებულად
ადგენს ამოცანას ნახატის მიხედვით სვამს გონივრულ კითხვებს აფასებს და ასაბუთებს თავის მოსაზრებას
  ვერ ადგენს ამოცანას ნახატის მიხედვით მაგრამ ვერ  სვამს კითხვებს ვერ აფასებს და ვერ ასაბუთებს თავის მოსაზრებას
ადგენს ამოცანას ნახატის მიხედვით მაგრამ ვერ სვამს გონივრულ კითხვებს ვერ აფასებს და ასაბუთებს თავის მოსაზრებას
ადგენს ამოცანას ნახატის მიხედვით სვამს გონივრულ კითხვებს მაგრამ უჭირს თავისი მოსაზრების შეფასება და დადასტურება
ადგენს ამოცანას ნახატის მიხედვით სვამს გონივრულ კითხვებს არგუმენტირებულად ასაბუთებს და აფასებს  თავის მოსაზრებას


შეფასების რუბრიკა (ქართულ ენაში)


კრიტერიუმები
შეძლო
ვერ შეძლო

1
რიცხვითი სახელების ამოცნობა და დაჯგუფება



2
რიცხვების რომაული ციფრებით გამოსახვა



3
რგობითი და წილობითის მაწარმოებელი წესის გამოყენება



4
მარტივი და რთული რაოდენობითი რიცსვითი სახელების წარმოება




Комментариев нет:

Отправить комментарий