მოსწავლეთა დაკვირვების ფურცელი
მოსწავლეებზე დაკვირვება შეიძლება მოხდეს ინდივიდუალურად და ჯგუფური მუშაობის პროცესში.
|
|
ჩანაწერები
|
მოსწავლეთა კომუნიკაცია
|
მოსწავლე:
• საუბრობს გასაგებად და ამყარებს კავშირს დანარჩენებთან?
• კარგად გრძნობს როგორც მოსაუბრის, ისე მსმენელის როლში?
• წარმატებით წარმოაჩენს როგორც ჯგუფის ერთობლივ, ისე საკუთარ იდეებს?
• აკეთებს ინდივიდუალური ან ჯგუფური აზროვნების შეჯამებასა და
სინთეზს?
|
|
ჯგუფური თანამშრომლობა
|
ჯგუფმა:
• გადაანაწილა დავალება ჯგუფის წევრებზე?
• დავალების დაძლევისათვის მიაღწია შეთანხმებას გეგმაზე ან სტრუქტურაზე?
• დაუთმო დრო იმის გარკვევას, რომ ყველას კარგად ესმოდა დავალება?
• გამოიყენა ჯგუფის ხელთ არსებული დრო პროდუქტიულად?
• უზრუნველყო ჯგუფის ყველა წევრის დახმარება და მხარდაჭერა?
• იფიქრა ჯგუფის მიერ შესრულებული სამუშაოს ჩაწერაზე და
დოკუმენტირებული სახის მიცემაზე?
|
|
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-6
|
7-8
|
9-10
|
ჩაწერს და კითხულობს
წილადებს ასრულებს მათზე მოქმედებებს
|
უჭირს
წილადების ჩაწერა და წაკითხვა ვერ ასრულებს
მათზე მოქმედებებს
|
ჩაწერს
და კითხულობს წილადებს, მაგრამ ვერ ასრულებს
მათზე მოქმედებებს
|
ჩაწერს
და კითხულობს წილადებს ასრულებს მათზე მოქმედებებს მაგრამ ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს
|
ჩაწერს
და კითხულობს წილადებს ასრულებს მათზე მოქმედებებს
|
პოულობს რიცხვის ნაწილს და იყენებს ამოცანის ამოხსნის დროს
|
ვერ პოულობს
რიცხვის ნაწილს და ვერ იყენებს ამოცანის ამოხსნის დროს
|
პოულობს რიცხვის
ნაწილს მაგრამ ვერ იყენებს ამოცანის ამოხსნის დროს
|
პოულობს რიცხვის ნაწილს და იყენებს ამოცანის ამოხსნის
დროს მაგრამ უშვებს შეცდომებს
|
პოულობს რიცხვის ნაწილს ასაბუთებს იყენებს ამოცანის ამოხსნის დროს
|
პოულობს მართკუთხა ობიექტის ფართობს
და შედეგს წარმოადგენს შესაბამის ერთეულებში
|
ვერ პოულობს მართკუთხა ობიექტის
ფართობს და შედეგს ვერ წარმოადგენს შესაბამის ერთეულებში
|
ზოგჯერ
პოულობს მართკუთხა ობიექტის ფართობს და მაგრამ შედეგს ვერ წარმოადგენს შესაბამის
ერთეულებში
|
პოულობს მართკუთხა ობიექტის
ფართობს და შედეგს წარმოადგენს შესაბამის ერთეულებში მაგრამ ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს
|
პოულობს
მართკუთხა ობიექტის ფართობს და შედეგს წარმოადგენს შესაბამის ერთეულებში და ასაბუთებს
არგუმენტირებულად
|
ადგენს
ამოცანას ნახატის მიხედვით სვამს
გონივრულ კითხვებს აფასებს და ასაბუთებს
თავის მოსაზრებას
|
ვერ ადგენს
ამოცანას ნახატის მიხედვით მაგრამ ვერ სვამს
კითხვებს ვერ აფასებს და ვერ ასაბუთებს თავის მოსაზრებას
|
ადგენს ამოცანას ნახატის
მიხედვით მაგრამ ვერ სვამს გონივრულ კითხვებს ვერ აფასებს და ასაბუთებს თავის მოსაზრებას
|
ადგენს ამოცანას ნახატის
მიხედვით სვამს გონივრულ კითხვებს მაგრამ უჭირს თავისი მოსაზრების შეფასება და დადასტურება
|
ადგენს ამოცანას ნახატის
მიხედვით სვამს გონივრულ კითხვებს არგუმენტირებულად ასაბუთებს და აფასებს თავის მოსაზრებას
|
შეფასების რუბრიკა (ქართულ ენაში)
|
კრიტერიუმები
|
შეძლო
|
ვერ შეძლო
|
|
1
|
რიცხვითი სახელების ამოცნობა და დაჯგუფება
|
|
|
|
2
|
რიცხვების რომაული ციფრებით გამოსახვა
|
|
|
|
3
|
რგობითი და წილობითის მაწარმოებელი წესის გამოყენება
|
|
|
|
4
|
მარტივი
და რთული რაოდენობითი რიცსვითი სახელების წარმოება
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий