საგაკვეთილო პროცესის შეფასება
საგანი : მათემატიკა და ქართული (ინტეგრირებული გაკვეთილი)
გაკვეთილის თემა : რიცხვითი სახელები
და წილადები
სწავლების საფეხური: I
საფეხური
მოსწავლეთა რაოდენობა : 24
პედაგოგი: მანანა გადელია, ქეთევან ბოძაშვილი.
გაკვეთილის მნიშვნელობა: მოსწავლეებმა შეძლონ ორ
დისციპლინას შორის
კავშირის დამყარება.
დასწრების მიზანი : მასწავლებლებს შორის
თანამშრომლობის განვითარება.
,,კრიტიკული მეგობრის“
ინსტიტუტის დანერგვა.
შეფასება: საგაკვეთილო
თემაში (რიცხვითი სახელები და წილადები) არაჩვეულებრვად იყო შეხამებული ქართული გრამატიკა
მათემატიკასთან
ინტეგრირების ამგვარი გზა საგანთა ურთიერთკავშირის შესაძლებლობების
უნარის გამომუშავების საუკეთესო გზაა ბავშვში. კლასმა ორივე საგანში ცოდნა გამოამჟღავნა
და პედაგოგების დახმარებით კავშირურთიერთობები, პარალელები გაავლეს რიცხვით სახელსა
და წილადებს შორის.
თანამედროვე
ტექნოლოგიების (კომპიუტერი) გამოყენებით გაკვეთილის
მსვლელობის ვიზუალური სახე დახვეწილი იყო და დროში კარგად გათვლილი
ც. მოსახლიშვილი
- ქართული ენა დალიტერატურის პედაგოგი
საგაკვეთილო
პროცესის შეფასება
საგანი :
მათემატიკა
და ქართული (ინტეგრირებული გაკვეთილი)
გაკვეთილის თემა
: რიცხვითი სახელები
და წილადები
სწავლების საფეხური: I საფეხური
მოსწავლეთა რაოდენობა
: 24
პედაგოგი: მანანა გადელია, ქეთევან ბოძაშვილი.
გაკვეთილის მნიშვნელობა: მოსწავლეებმა შეძლონ ორ დისციპლინას შორის კავშირის
დამყარება.
დასწრების მიზანი
: მასწავლებლებს შორის თანამშრომლობის განვითარება.
,,კრიტიკული მეგობრის“ ინსტიტუტის დანერგვა.
შეფასება : მიზანი
არის ფორმულირებული
კონკრეტულად და რეალისტურად, იგი არის გაზომვადი
და სრულად შეესაბამება ესგ-თი განსაზღვრულ შედეგებს.
აქტივობები
სრულიად უწყობდა ხელს დასახული მიზნის მიღწევას.
სასწავლო მეთოდები სრულად შეესაბამებოდა აქტივობებს, ხოლო კლასის ორგანიზების
ფორმები მეთოდებს.
მითითებილია
და გომოყენებულია ყველა აუცილებელი რესურსი, რომლებიც მასწავლებელმა მიუთითა
დაგეგმვისას.
მასწავლებლებმა ეფექტურად გამოიყენა გნმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებები,
შეფასების რუბრიკები.
მასწავლებლებმა კლასში მიზნობრივად გაანაწილა დრო და
მაქსიმალურად ჩართო საგაკვეთილო პროცესში თითოეული მოსწავლე.
ნინო ჯანგველაძე (მათემატიკის კათედრის გამგე)
Комментариев нет:
Отправить комментарий